Hnusná Bratislavská Hlavná stanica…

2. novembra 2010, lukasgemza, Nezaradené

Bratislava ako hlavné mesto a vstup zo západu má jednú veľkú ,,pýchu,, .
Často musím cez túto stanicu chodiť lebo cestujem za prácou do Viedne. Už som si nejako zvykol. Ale – prísť sem prvý krát je naozaj zážitok! Špinavé nástupištia, prakticky žiadna čistota, kaviarne len dve a teplé jedlo žiadne. Prídete od niekiaľ a sadnete si do provízornej čakárne tak Vás muži ,,zákona“ vyhodia lebo nemáte lístok ale páchnuci bezdomovci majú free fsut… Zídete schodami dole a ďalší šok – ,,Brácho neprispeješ na lístok?“ Po odpovedi nie, čakajte sprchu nadávok a urážok.  A fízli nikde… Byť ja cudzincom tak sa vyľakám a pokakám! Samozrejme v vstupnej hale nič moc len pocit úzkosti a nejaký ten stánok s občerstvením.
Vyjdite von hneď Vás obkolesia ľudia tmavšej pleti so slovami : ,, Brácho kúp hodinky. Teraz som čorol“ Odpoveď nie nepostačí a ďalej stojaci fízli zas nič… Cestou k taxíkom alebo MHD cítite moč, smrad z bezdomovcov a ak je ešte tma tak máte strach o vlastný život.
Byť ja cudzinec? Poblijem sa!
A čo z toho vychádza sedliakovi? Nič len to znášať a hanbiť sa za perlu Bratislavy!
Želežničná polícia robí svoju prácu ale nieje príjemne ak behom 5 minút Vás osloví 10 ,,ľudí,, – ,, Daj euro!“
Trošku teraz pred voľbami by aspoň kandidáti na Bossa mesta mali sľúbiť, že jak dovediem rakúšakov abo frantíkov na hokejové MS tak nemusím vybavovať pre nich SbS a sáčky na vracanie!
Bratislavčania ak som Vás urazil ta soRry. Ale musíte uznať, že mám pravdu. Ani naši rÓmaci v meste nesmrdia a neotravujú ako Bratislavská Hlavná stanica. . .
PS : Šéffstvo ŽSR a ŽP spamätajte sa. Za paru mesiacov je v BA MS v hokeji. Fajná vyzitka keď doletia Canaďania a budú musieť použiť vlastné Kanady:-(
PS 2 : V stánku vonku na pravo robia dobrú cigánsku pečienku. Keď prídu nemčúri na hokej tak aspoň to ich poteší;-)
PS 3 : Na hokej výhradne dobre naladení a kričať : ,, Aká je tá správna veta? SLOVENSKO JE MAJSTROM SVETA!“